Hayat sigortacılığının ülkemizdeki genel durumu ile ilgili sektör paydaşlarınında oturup düşünmesi gerekiyor.
Sadece kendi hedefleri ve kazançları motivasyonuyla gösterdikleri uzmanlıktan uzak, ısrarcı ve bunaltıcı yaklaşımları bir çok müşteri adayını en başından kaybedilmesine sebep oluyor olabilir mi? Ben sahanın nabzını sürekli tutan biri olarak son zamanlarda bir çok kişiden bu serzenişi duyuyorum. Detaylı yazmaya kalsam durduklarımı dudağınız uçuklayabilir maalesef.
Özellikle şirketlerin direk satış ekiplerinde çalışan genç meslektaşlarıma bir tavsiye ile devam etmek istiyorum.
Sizlere verilen agresif hedefler, yöneticilerinizin baskıları, ay sonunda işinizden olmamak için her yol mübah diyerek satış satış satış diye telaşla koşturmanızı biliyor ve anlıyorum.
Oysa ki odağınızı mesleğinizde bir uzman olarak anılmak için gelişime yönlendirseniz ve kendinizi gerçek bir süper kahraman gibi hissetseniz sürdürülebilir bir başarı grafiği kaçınılmaz olacaktır.
Unutmayın bugün dokunduğunuz bir kişinin yarın yokluğunda, geride kalanlar için bir süper kahramansınız. Bunu her sabah güne başlarken kendinize hatırlatın olur mu?
Bu sayede sektörün kanayan yarası olan itici ve vahşi bir satışçı algısını uzmanlık seviyesine çekebiliriz. Bu sayede de çok daha fazla hayatlara dokunma fırsatı bulabiliriz.
Sevgilerimle..